۶ پاسخ

سوزش ادرار من سه ماه اول گرفتم خوب شدم دوباره از ۵ماهگی شروع شد تا ۲۸هفته بعد ۳۰هفته زایمان کردم

۱ماه تو دستگاه بود
الان خداروشکر ۹سالشه

عفونت ادراری چیه و علائمش چیه؟

سلام اره من زایمان اولو بخاطر عفونت ادرار ۳۰هفته شد

اگ زیاد باشه اره

ن ولی اصلا خوب نیس سریعا باید درمان بشه زود اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری