خانما کسی بوده نوزادش موقعی بدنیا میا مونداشته باشه

۵ پاسخ

من خودم کچل بودم دنیا اومدم🤣
بور هم بودم اصلا مشخص نمیشده تا یکسال

اره خیلیا رو دیدم
دختر خودم موهاش خیلی کم

اینجوری باشه درشده چرا ی سری بچه ها ندارن

تصویر

من تا هفت ماهگی‌مو نداشتم خودم 😂🥴

یعنی کچل باشه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی