دخترا اسم حامی حسین هم داریم ؟

۵ پاسخ

قشنگ نیست بنظرم .حامی جدا قشنگه

تورو خدا ول کن ..یعنی چی آخه یکی گذاشته بود فواد حسین ...اصلا یعنی چی. من نمیفهمم ..اصلا خوب نیس یکیش کافیه

حامی تنها شنیدم
حامی حسین نداریم🤔🤔

عزیزم شمام مثل من ساک بارداریت کوچیک تر از جنین بود چیکار کردی شما من هفته پیش رفتم سونو قلب داشت فقط نوشته تو سونوم ساک بارداری کوچیک تر از حد انتظار لکه بینی قهوه ای داشتم با آمپول شیاف قطع شده تقریبا گاهی قاطی ترشحات غلیظ سفیدم یکمی قهوه ای روشن هست شما چیکار کردی تروخدا خوندی جواب بده خیلی استرس دارم من هفته دیگه دکترم گفت شدم هشت هفته یه روز دوباره برم سونو بدم هفته پیش سونو دادم شیش هفته یه روز بودم

من نشنیدم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🪽 مامان فرشته کوچولو🪽 هفته شانزدهم بارداری
مامان حسین هاناو🐣 مامان حسین هاناو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته شانزدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دهم بارداری