خانما تروخدا بگین آزمایشم خوب هست؟

تصویر
۲ پاسخ

خود آزمایشگاه بهم گفتن که کم خونی و ی ذره کمبود ویتامین D داره

تقریبا همه چی خوبه فقط تیروییدت بالا هست. دارو میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی