۴ پاسخ

اگر رنگ و بوی خاصی نداره نه طبیعی هست چون رحم جا باز می‌کنه ترشحاتش بیشتر میشه دردت اگر خیلی هست یا گرفتگی حس می‌کنی یکی ویزیت دکتر برو

اگر بو داره و دردت شدیده جدی بگیر و برو دکتر

ترش سفید فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه

بو نداره؟ چه دردی داری

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری