۶ پاسخ

وای به سلامتی بری با مهزاد جون برگردی 😍😍قلبم اکلیلی شد از اینکه فکر کردم خودمم به تایم شما برسم چه حسی خواهم داشت🤭🤭

فکر کنم فقط منم که از سزارین دوم نمی‌ترسم🤣🤣🤣

منم پسرم ۲ سالشه سز دوم هستم استرس دارم البته زایمان اولم خیلی خوب بود ایشالا اینم خوب باشه بیشتر تو فکر پسرمم

عزیزم فاصله سنی بچه هات چقده
منم وحشت دارم از اتاق عمل

انشالله بسلامتی عزیزم

وای منم خیلی از این میترسم پسرمم کوچیکه کاش برا منم راحت باشه بتونم زود سرپا بشم سر اولیم که سه روز درد داشتم بعد همه ی کارامو خودم‌میکردم

نه سخت نیست من پمپ درد هم داشتم عالی بود عالی خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی