۷ پاسخ

مبارکه😍😍موافقم

سلام عزیزم‌وزن دوقولوهات چند بود وچند هفته زایمان کردی ودستگاه رفتن ؟

مبارکه عزیزم من زایمان قبلی ام خیلی سخت بود با دستگاه واسه همین سزارین برام اصلا سخت نبود نسبت به اون زایمانم

مبارکه گلم کدوم بیمارستان سز شدی وهزینش چند شد

اره خیلی

مبارکه عزیزم بسلامتی

مبارکه ان شاالله خوش قدم باشن وباعث خنکی چشماتون باشن چند هفته زایمان کردین نی نی هاتون خوب هستند ان شاالله خودت چطوری گلم

سوال های مرتبط

مامان مروا جون مامان مروا جون ۹ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا خانم 😍 مامان رستا خانم 😍 ۵ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۰ ماهگی