تنبلی تخمدان داری ولی با این حال بدنت فولیکول ساخته و نسبتا خوبه
تنبلی داری البته یک فولیکول داری که ممکن غالب بشه
ممنون عزیزان
طبق pco یعنی تنبلی و ی دونه فولیکول خوب ۱۶ میلی هم دارید بازم ببرید دکتر ببینید چی میگه
توی تخمدان سمت چپت فولیکول داری میتونی رابطه داشته باشی یروز در میون بعد رابطه هم به پهلوی چپ دراز بکش و اینکه تنبلی تخمدان داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.