بله عزیزم امشبم داشتبم الویه با مرغ کلا خودمون کم سس میخوریم و با ماست مخلوط میکنم
جایی هم بریم اگر کالباس داشته باشه براش جدا میکنم
آره اتفاقا خیلی دوست داره
ولی بجای سس،ماست میریزم
اره میدم
اره ولی کنم میدم حس میکنم طبعش خیلی سرده ممکنه دل درد بشه با مرغ البته درست میکنم سوسیس و کالباس و اینا اصلا نمیدم
پسرم خیلی بدش میاد فقط برنجی
دوست نداره
نمیخوره
چرا پسر من دوست نداره فقط عاشق گوشت و ماکارانی هست
من ندادم ۲ سالش بشه میدم چون به شدت سنگین و غذای قر وقاطیه
اره میدم ولی کالباس نمیزنم
اره میدم با مرغ سوسیس کالباس سس هم خیلی دوست داره
نمیخوره🥲🥲
بله گلم
من الویه رو با مرغ درست میکنم کالباس هم نمیزنم به خاطر همون میدم میخوره خیلی هم دوست داره
من برام بده درس نکردم
آره ولی بدون کالباس و کم سس
هی درست نمیکنیم دوس نداریم به پسرم ندادم..به علت معده درد خودمان
اره من الویه بامرغ درست میکنم وبرای دخترم کم سس میزنم ولی اگه جایی بریم باسسیس کالباس باشه نمیدم
نه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.