۴ پاسخ

پسر منم همینه انگار میفهمه سی تا خورده سی تای بعدو نمیخوره بخاطر رفلاکسشه البته

پسر منم نزدیک سه ماهشه شیر خودمم میخوره با کمکی هربار120تا میخوره 90تا میدم هنو دنبال شیر میگرده

دختر منم مثل دختر شماس

ن گلم کاملا نرماله کجاش کمه مگه باید چقدر بخوره
هرچقدر ک میلش بکشه همونو میخوره عزیزم

سوال های مرتبط