۷ پاسخ

منم روز ۱۲ سیکل ۶.۷ بود خداروشکر حامله شدم و برا ضخامت دکتر چیزی نداد

من با ۶ بارداری شدم بعد تو فولیکول های عااااالی داره

ینی چی ضخامت من اصلا نمیدونم ضخامت اندومترم چقدره🤦‍♀️

خوبه ک بغصیا دیدم با پنج شدن

من روز۱۳باضخامت ۶باردارشدم

نا امید نشو من ضخامتم روز ۱۴ سیکل ۵.۵ بود
قرص خوردم اومد روی ۷
منم تخمدانم بزرگتر از حد نرمال بود
امپول و قرص مصرف کردی درسته؟؟؟؟

ینفر بهم گفت احتمالش کمه حالم بد شد😫

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری