۶ پاسخ

بالاعه

۸تا۱۲ اوکیه

واسه من ۸ بده،؟؟؟

بله خوبه،برای من ۱۱بود

بالاس یکم ولی اگه بیشتر از این نره بالا باردار میشی

نه زیاده

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری