۶ پاسخ

برند دانالو بگیر سایز ۰ تا۳ ماه استاندارده

دو صفر ببر، ولی دوصفر قواره دار، صفر هم براش بزرگ میشه

من پسرم ۳۶۰۰ بود صفر استفاده شد الانم ۳۸۰۰ هستش صفر میپوشه یک بزرگه براش

مرسی فداتشم

دختر من سه کیلو بود صفر تنش کردیم بیمارستان

صفر خوبه
صفر قواره داشته باشه تا ۳ماه اندازست یعنی وزنش ۳خورده ای باشه هم باز صفر خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی