بچه من ۵ کیلو نیمه هنوز سایز صفر تا سه هاشو دارم براش می پوشم
صفر قشنگ اندازش میشه،۱ گشاد میشه
من ی بسته صفر استفاده کردم دوتا یک الآنم دو میبندم بچم ۳۱۰۰ بود الان ۴نشده کمتره ولی ۲ اندازه اس
صفرررر
صفر عزیزم
من پسرم ۳و۴۰۰ به دنیا اومد الانم صفر براش بزرگه البته ۰تا ۳ماه لباساش
پسر من 3900بود صفر کاملا اندازه اش بود
الان یکمی انگار دارن کوچیک میشن که بازم به نظرم تا یک ماهگی اش صفر خوب باشه
صفر هم بزرگه عزیزم
پسر من ۲۹۶۰ بود ۰تا۳ براش بزرگ بود
صفر،دخترم ۳کیلو دنیا اومد صفر اندازشه یک هم بهش میپوشونم ولی گشاده
صفر ببر
ن ثفر من پسرم سه و خروده ای بود صفر اصلا نگرفته بودم
بعد زایمان دیدم یک خیلیی بزرگه رفتیم صفر خریدیم
اصلا تصورم از سه کیلو خیلی درشت بود ولی یذره چی بود
یک بهتره
صفر یه دست بگیر فقط
زود رشد میکنه بدردت نمیخوره سایز صفر
صفر خوبه براش
صفر خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.