۶ پاسخ

ازعلائم اولیه بارداری من همین بود.رفلاکسه پنتوپرازول اب رو اتیشه ولی نمیدونم منع مصرف واسه ازمایش داره یا ن وگزنه مجازه کلا

احتمالا رفلاکس داره معدت تو بارداری پیش میاد

هیچی گیر نکرده فک میکنی گیر کرده منم بعضی اوقات اینطوری میشم الانم هستم ولی از معدست .اسید معده میاد بالا جاش تنگ شده

عزیزم این حالتی که شما داری مال معده ست معدتون اذیته شما فک میکنید یه چیزی گیر کرده اونجا بارها اتفاق افتاده برا من

آب میتونی بخوری
آب تو دهنت جمع کن یهو بده بره پایین

برو قاروغه چیه اونو ردکنن

سوال های مرتبط