کسی بیمارستان کوثر شیراز زایمان کرده ؟؟

۳ پاسخ

من ۵ سال پیش زایمان کردم کوثر راضی بودم
ولی الان هزینش خیلی زیاد

کوثر عالیه

خودم نه ولی چند نفر دو نفر دیدم یکی طبیعی یکی هم سزارین
هر دو هم راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی