۶ پاسخ

سلام خوبی ایتام بالا نمیاد چه خبر...چیکار کردی...

اره برو دوستم اینجوری بود رفت دکتر گف دهانه رحمت بازشده سزارینم بود یه هفته جلوتر بچه رو برداشتن دیشب بستری کردن امروز بچش بدنیا اومد

عزیزم احتمالا امروز یا فردا زایمانته برو بیمارستان ان اس تی بده چند هفته ای؟

مامان نیلا، لطفا میشه بهم درخواست بدید تا فالوتون کنم؟ اخه سقف درخواست های امروزم پر شده.


جهت اطمینان هم امروز ان اس تی بدید به نظرم ، که خیالتون راحت شه . و دکترتون هم جواب ان اس تی رو ببینه.

برو نوار بگیر خیالت راحت شه

دل درد پریودی داری ؟
منم دارم اما خفیف

سوال های مرتبط