۶ پاسخ

من داخل فرنی یا پنکیک میدم

یا نیمرو بهش بده یا داخل فرنیش بریز یا به صورت الویه براش درست کن
ترکیبش با موز هم بچه ها دوست دارن

با کره نمیرو کن. با چنگال نرمش کن و بده بخوره.

تو تاپیک هام و نگاه کن فرنی‌تخم مرغ خیلی ایده خوبیه

من با شیره انگور میدم قشنگ میخوره

پسر منم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی