بچه هاتونو چجوری میخابونین😩

۱۳ پاسخ

به راحتی.

تو گهواره

اول قنداق میکنم چون متاسفانه بدون قنداق نمیخوابه بعد شیر میدم اروغشو میگیرم میزارمش تو گهواره یه ده دقیقه ی تکونش میدم میخوابه

شیر بهش میدم اروغ میگیرم میزارم توی گاچو پستونک میدم میخوابه بعضی اوقات هم بد عنقی میکنه میزارم روپام خوابش ک برد میزارم گاچو

شیر که میخوره خواب میره میزارمش تو گهواره گتهی اوقاتم توی گهواره با لالایی

تو گهواره با لالایی

راش میبرم ب سختی با قورقور

......... زبانم بسته بمونه خوبه

رو پا میخوابونم بعد میزارم یا تو گهواره یا رو تشکش😁

تو بغلم راه میبرم خمار که شد میذارم زمین پستونک میدم میخوابه

به بدبختی

من تث بغلم میچرخونم خوابش سنگین شد میزارم نو ننو

ب نام خدا
ب سختی و مشقت

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان شاهان خان👼 مامان شاهان خان👼 ۱۱ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی