۵ پاسخ

من خیلی درد داشتم جوری ک نمی‌تونستم بشینم ب بچم شیر بدم تا ۲۵ روزگی صبر کردم ک بیفتن نیفتادن رفتم کشیدمشون تا ۳۰ روزگی اوکی بودم

من یکی دو روزه دردای بخیه هام کم شده.از توالت فرنگی استفاده کن.رو بالشتک های تیوپی یا من میگم بهش دونات.رو اونا بشین تا رو بخیه ها فشار نیاد.

من درد ندارم ولی هنوز بخیه ها نیوفتاده هر از گاهی اذیت میکنه

استراحت اگ داشته باشی خیلی زود خوب میشه سرپا نباش موقع شیر دادن هم یجوری بشین فشار نیاد بهت

من تا ۹ روز درد میکرد الان خداروشکر خیلی بهتر شدم

سوال های مرتبط