پنج ماهمه وحالت تهوع نرف خداا😣😣

۱۵ پاسخ

از من رفته خداروشگرر ولی هنوز به بعضی بو ها حساسم

خب شایدتومثل مامانت نشدی مثل عمه هات من که مامانم اینجوربوداصلن ویارنداشت شش تابچه آوردحتی یکی هم نشدبراش

منم ولی دیگا بالانمیارم کی تموم میشه این کوفتی پس🤦‍♀️

مامانم هم ویارنمیشه براش مثل مامانم هستم هرکی میره رومامانش

پس خوشبحال من که ویاراصلاندارم ونمیدونم ویارچیه🤣🤣🤣😂😂😂
شوهرم میگه بهم چراویارنمیشه برات انگارنی نی نداری بهش میگم من خاصم عزیزم خواهرام ویاردارن من نه🤣🤣😂

من هنوزم دارم فقط دیگه بالا نمیارم 🥴

واقعا عصبی کننده هست
شیر اینا میتونی بخوری؟؟

واسه من انگار تازه شروع شده

من نیز..

من همین که وارد ۵شدم شروع به کم شدن کرد یکی دو هفته بعد کلا رفت

بچت چیه

نمیره هست کلا صبا قرص متو کلو پرامید بخور قبل صبحونه

نگوووو من امید دارم وارد ماه5بشم ولم کنه

من دیگه نزدیک هشت ماهمه هنوز نرفته😅

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری