عکس اتاق نی نی هاتون بزارید ایده بگیریم 😍

تصویر
۳ پاسخ

مبارک باشه
تشک بازیش رو چند گرفتی؟

من اتاق براش نچیدم چون بنظرم نوزاد حداقل تا یک سالگی باید کنار مامانش بخوابه ،برا همین به اتاق الکی إشغال میشد ،وسیله هایی ام براش خریدم داخل اتاقش یه کمددیواری سرتاسری داریم بزرگ داریم گذاشتم اونجا،تختشم برقی کنار مادر گرفتم،برای داخل پذیراییم زمانی خودم داخل آشپزخونه ام یا جلو تلویزیون یه گهواره فورمامز برقی ان گرفتم ،انشالله دو سه ساله شد براش اتاق میچینم

مبارکه
منم سرویس تشک گارددارم و.. همین مدله

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار
….🤍 مامان مهیار ….🤍 روزهای ابتدایی تولد