نه پسرونس
و این....
چرا میخوای پسرونه تنش کنی؟
نه عزیزم برای دختر قشنگ نیست
لباس عروسکی و فانتزی بگیر براش 🥰
من پارسال گرفتم برا پسرم خوشم نیومد پسرم توش راحت نبود اصلا
۷۰۰،۸۰۰ فک کنم
آره خیلییی قشنگه😍 چند هست من خیلی دوستدارم ست پسرونش برای پسرم بگیرم
اره من ۱۷۰۰گرفتم
اگر میتونی هودی شلوار براش بخر این جنسی
اسپرت تره
اره گلم خیلی قشنگه مثل مال پسرم
ادرس پیجشو میدی عزیزم
منم ی ست خوشگل دیدم حیف سایز دخترم نداشت خوشم اومد ازش ولی
دومی و سومی.ولی من میخام واسه پسرم بخرم انشالله
عزیزم پیچشو بهم میدی میخوام برا بچه ام سفارش بدم
پسرونه س یه سایتی هست خودشون تولید میکنن اینقدر کارای ناز دخترونه دارن که مامانی گهواره میشناسن اگه بپرسی
اینها همشون پسرونن
پیجشو برای ما پسر دار ها بزار 😍😂
بد نیس بیشتر پسرونه هستن
همشون پسرونن
پسرونس بنظرم
آره قشنگه من واسه پسرم همین گرفتم ۹۰۰ تومن
معمولیه
اینم سومی؟
اینم دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.