۲۶ پاسخ

انقد نمیارزه

عزیزانی که نظر دادن در مورد با قیمت انگار تو ایران زندگی نمیکنن
قیمت همینه
منم دیروز برای دخترم دو دست لباس خریدم شد ،6میلیون
خیلی ناراحت شدم از این قیمت فضایی...
ولی خب قیمتشه....
چقدر چونه بزنیم تا بیاد پایین

اگه خودت خوشت میاد بخرش
پشیمون نشو ... قیمت ها همه همینه ...
درسته گرونه چه کنیم خب

اول اینکه اصلا قشنگ نیس ، دوما ،من باشم از این هزینه ها نمیکنم

من نمیدونم شما چه جور جایی زندگی میکنین بابا از این پایین تر هم هست من تو شهر گرگان تو مغازه ها لباس خونگی با شلوارش میدن ۴۰۰یا ۵۰۰خیلیم جنس پارچش خوبه لباس بیرون با یک و نیم چه قشنگی هستن با چه رنگایی این چیزارو از کجا پیدا میکنید؟

کجاست اینجا؟ خیلی قشنگه ولی زیادی گرونه البته که امسال قیمت لباس بچگونه هم رفته بالا

خیلی زیباست و قیمتش هم خوبه به نظرم. آخه معلومه با کیفیته‌ .

خیلی خوشگله 😍والا دیگ چیزای قشنگ گرونن

نه قشنگم مشخصه جنسش خوبه‌ها، اما به قیافه اش نمی‌خوره انق‌در باشه

ولی قیمت همینه عزیزم. بخاطر ژیله اش هم هست والا من دیروز کلا گشتم تو همین رنج بود یکم خوشگل و شیک بخوای همین میشه.منم خریدم تو تاپیکم هست ۳۷۰۰

نمی ارزه بخدا نخر

سه میلیون خیلیه برا این لباس
کلا لباس بچه رو نیاید اینقدر گرون بخری مگه چند بار میخاد بپوشه زودم کوچیک میشن

جنسش عالی من جنسشو از جلو دیدم دست زدم

خیلی زیاده خیلی

عزیزم من جفت اینو قیمت کردم برا دخترم ۲۸۰۰ البته تو تهران عبدل اباد
ولی من ی مدل دیگ دیدم اون خریدم

اینا جنساشون متفاوته سه تیکه هم هست قیمتش نرماله با مزست

جلیقش قهوه ای باشه خیلی ناز تره من دیدم بیرون
درکل قشنگ

خیلی قشنگه ولی ۱ تومن میرزه

قشنگه ولی نه به این قیمت

نمی ارزه این قیمت مخصوصا بچه در حال رشد

قشنگه ولی نمی ارزه و جنسش خوب نیس میتونی با قیمت پایینتر چیزای خوشگلتری بگیری یا اگ همینقدرم هزینه میکنی دنبال چیز دیگ بگرد با احترام

استین کوتاهه؟

جنسشم آنجور نیست ۲ بار بشور زار میزنه تو تن چون ترک احتمالا گرون

قشنگه ولی گرونه خیلی

قشنگه اما قیمتش زیادیه براش
نکه زشت باشه ها نه
ولی بازم اینقد نیست دیگه

چ شیکه 😍

نه بنظرم البته باازم خودت هر جور دوس داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی