۴ پاسخ

من هیچی نزدم گاهی خارش میگیره 🤕

عزیزم خواهی نخواهی خودش ترک میزنه چون بچه واسه خودش جاباز میکنه بخاطر همین شکمت بزرگ میشه و ترک میزنه

از وقتی که میفهمی باید بزنی حتی بنظر من دیر هم هس

من از هفته دهم شروع کردم
چون دیدم زیر شکمم داره باز میشع و خشک شده
شبا قبل خواب یکم میزنم تا نرم بمونه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان آرزو کوچولو مامان آرزو کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری