جاتون سبز💚
#شیرخشک
#شیرشب

تصویر
۱۳ پاسخ

مگه الان سیرتازه هست؟؟؟من میمیرم براسیرتازه

نوش جان...💙

وای به به نوش جان

به‌به نوش جون مهربون🥹🌹
من یبار خوردم یعنی عالیههه

اون سیر مره بوکوشته که خواخور جان

عه بشقابی که برای مادرم خریده بودم همینه سفید دورش نقره ای😍

نوش جونتون

اون داخلش رنگ سبز روشن هستن چین؟؟؟

وای به به نوش جان

به به وای سیرکنارش ورنده کنی بزنی بهش معرکه میشه

بوش رو حس کردم 😋نوش جون

وای خدا 😍نوشجان

بح بح نوش جانننن.آش دوغه

سوال های مرتبط