۱۰ پاسخ

چه خوشرنگ ولعاب کدبانو همه روگذاشتی باهم پخته

کشک بادمجون خونه مامان جونم جاتون خالی❤️

نوشجونتون


پیتزا درست کردم
برا پسری سوپ

دلم خواست 😋نوش جونتون

با همین ظرف بار کردی؟؟ جنسش چیه

به به عجب دیزی نوش جان

نوش جان منم ابگوشت گذاشته بودم

نوش جونتون
ما ساندویچ مرغ و قارچ داشتیم

وای دلم خواست چه خوشرنگ و لعاب 🧿 ماشاءالله کدبانو

دیزی مامان پز مثل شما
نوش جان

نوش جانتون😍😋
خیلر با دیزی چه حکمی داره😉
سوپ مرغ جاتون سبز گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی