۲ پاسخ

من ۲ساله دارم مشکلی ندارم دوسال پیش ۲ونیم گذاشتم

من خیلیا رو شنیدم بااین روش هم باردار شدن..
بنظرم هبچ روشی قطعی نیست.. و مراقبت طبیعی هم در کنارش میخواد.

سوال های مرتبط