من سوزنش رو اصلا حس نکردم. بعدم دردی نداشتم. واسه من خوب بود زود سر پا شدم
ن من دوبار بیحس شدم چیزی احساس نکردم ادم خودش خودشو میترسونه وگرنه چیزی نیس باید موقع زدنش اصلا تکون نخوری
اصلا حتی مثل آمپول معمولی هم نیست
عین سوزن ک میزنن به باسن دردش همون حده
سوزنش خیلی باریکه بلنده بیهوشی اسپاینال اصلا اونایی که سزارین کردن میگن حس نکردیم سوزنش رو
به منم گفتن یه آمپول بزرگ میزنن
منم از آمپول خیلی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.