۷ پاسخ

من باخودم میگم دردداشته باشه هم یه لحظه هس حسابییی بیحس میشم هیچی نمیفهمم بهتر از طبیعیه که هرلحظه درد داره و همه چیو حس میکنی

نه درد نداره من سرکلاژ کردم رفتم‌اتاق عمل بی حسی از کمر بودم

نه عزیزم هیچی حس نمیکنی سریع هم بی حس میشی خیلی سریع زایمانت میگذره به نظر من که خیلی راحت بود زودم تموم شد

اصلا هیچ ترسی ندارم من چقدر سر شکم اولم از این آمپول میترسیدم ولی الان دیگه خیالم راحته

میخوای سزارین کنی؟

زایمان اصلااااا ترس نداره،اگر اینو با خودت مدام تکرار کنی که این دردو برای دیدن تو دلیت داری میچشی همه چیز برات اسون میشه من حتی سر دخترم اولین راه رفتنم برام راحت بود هیچ درد نداشت

هیچچچچچچچچ یه حس جاری شدن مایع بهت دست میده اینو منی بهت میگم که از امپول و سزم مث چی میترسم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری