مامانا به بچه هاتون چایی میدید.؟چایی کمرنگ تو صبحونه

۱۲ پاسخ

گاهی مثلا شاید در ماه یه بار

من خودم چون چایی خورم از الان میگم کی بزرگ شه بشینیم با هم چایی بخوریمو حرف بزنیم🥹🥹

من میدم چون اول صب گلوش خشکه چجوری صبونه بخوره
چون خودم نمیتونم حتما اونم نمیتونه دیگ اونقدی نمیخوره ولی خودشم دوسداره یکم چای شیرین

اره، دکترش گفت گاهی اوقات چای کم رنگ مشکلی نداره

تاحالا ندادم،دوستم ندارم که بدم،پسرامم ندادم الان پسربزرگم ۱۵سالشه کوچیکه ۱۰سالش ولی چایی خورنیستن،براشونم اصلا مهم نیست،ولی خیلی ازهمسناشون تا۱دونه قوری روهم تنهایی میخورن.

من یکم بهش میدم خیلی کم

آره چایی نبات زیاد بهش میدم

غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۳۰۰ مادر .🫂💕
@food_babyy

اره تا دلت بخا چایی خوره خخخ هر بار چایی میخوریم باید ب پسرمم بدیم

خیر

نمیدهم

نه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی