۵ پاسخ

زن داداشم 37هفته و چند روز 2700بود بچش

منم ۳۷ هفته ۲۸۰۰ بود ۱۰ روز بعدش به دنیا آمد ۳۳۰۰ بود
به سونو ها اعتباری نیست

از ۲۸۰۰ تا ۴ بچه نرماله،حالا اگه طبیعی هستی که کارت راحت تره

من زایمان کردنی دخترم ۲۹۰۰ بود

من ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم ۲۹۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی