۲ پاسخ

من شنیدم آزاده آزاده دکتر خوبیه خودمم که گرگان بودم و چک سونوم رفتم پیششون مطبشون شلوغ بود و دکتر خوبی هم بودن به نظر من

چرا بیمارستان دولتی نمیری ؟؟

سوال های مرتبط