دایرکتت برام نمیاد عزیزم
بله بردم هم چشم هم گوش، خداروشکر خوبه
بله بردم الهی شکر همه چیز خوب بود
بمن پیامک زون ببرم بهداشت ن ۲۰روزگیش که برده بودم اونجا
من هفته بعد قراره ببرم چکاپ
آره.
اره من بردم بچم عینکی شد
نه هنوز
من ۳سال و۱۰ماهگی بردم همون چشم پزشکی که خودم رفتم
فقط بهداشت سنجش بینایی بردم گفت اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.