۶ پاسخ

آره عزیزم نظر دکتر خیلی مهمه من حتما یه قرص سرماخوردگی نخوردم من پرسیدم گفت هم داروها مجازه
یه بار بپرس خوبه

نظر پزشکت مهمه، بانظر پزشکت پیش برو، چون هرکسی نمیتونه مصرف کنه

منم میخورم دکتر بهم دادربعد غذا خیلی خوبه

اره عزیزم مجازه

من سوال کردم گفتن طوری نیس ومیخورم

من دکترم برام تحویز کرد

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد