سلام به همه
توی سونو آنومالی وزن جنین رو هم میگن ؟

۶ پاسخ

اره به من گفت۲۴۰گرمه

اره...

اره میگن ولی کوشولوو

اره گلم

اوهوم من دیروز رفتم ۲۲۹ گرمه فنچ مامان

بله

سوال های مرتبط

مامان فندق 🌰 مامان فندق 🌰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد