۴ پاسخ

روغن نارگیل یا بادام شیرین توی روغن های طبیعی خوبه

من هم روغن زیتون هم وازلین میزنم

وازلین از مشتقات نفت هست نزنی بهتره،روغن نارگیل یا زیتون بزن خوبه

روغن زیتون خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری