بچه ها تون چن وقتی میبرین برا چکاپ

۱۰ پاسخ

ماهی ی بار دکتر اطفال من میبرم بهداشت هم واسه واکسن

نبردم تا الان 😐 بهداشت برا چکاب بردم

من هر يك ماه و نيم دو ماه ميبرم دكتر
يعنى قبل هر واكسن خودشم نميگه زود بيا
بهداشتم برا واكسن فقط

تا۵ماهگی هفته ایی یکبار 😐تا میگفتن اخ سریع میرفتم چکشون میکرد دکترمیشناختم دیگه گفت الکی میاریشون از ۶ماه تا۷ماه فقط یکباربردمشون بهداشت هم خودش تاریخ میده میگی چ روزی بیای

ماهی یک بار .و بهداشتم که جدا میبرمش

دکتر اطفال ک از اول بردم پیشش

ماهی یبار متخصص اطفال بهداشتم که خودشون واکسن و مراقبت میگن ببری

واکسن بهداشت

ماهی یکبار برا چکاپ

فقط برا واکسن بوده بهداشت

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی