میتونم الویه بخورم بچم شکم درد نمیشه

۳ پاسخ

سیب. زمینی نفخ داره ی وقت بچه اذیت نشه

بخور سس کم بزن کالباس هم نباشه توش نریز

همه چی میتونی بخوری آلویه هم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان Panah💝 مامان Panah💝 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی