ناهار میتونم ماهی بخورم؟؟؟بچم دل درد نمیشه؟

۸ پاسخ

ن اصلا نخور تا ۴۰ روز

نه عزیزم نمیشه حتی شیرت زیاد میشه اگه ماهی بخوری

نوش جونتون بعدش خرما و چای نبات بخورید

ماهی سرده شماهم تازه زایمان کردی حتما بعدش خرما بخور که سردیشو بگیره

ن ماهی واس شیر مادر عالیه

ن ماهی اتفاقا خیلی خوبه واسه شیرت

ن ماهی خیلی خوبه برای شیرافزایی

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی