مامانا اگر ماهی بخورم بچه دل درد میشه ؟

۵ پاسخ

بخور ی چایی نبات بزن روش

نه شیرافزا هست

نه ماهی عالیه
نفخ هم نداره اصلا

نه خیلی هم خوبه خودم الان خوردم با برنج

نه
اتفاقا ماهی شیر افزا هم هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی