عزیزم ماهی واسه شیردهی عالیه تا میتونی ماهی بخور بعدشم خرما شیرتو خیلی زیاد میکنه
شدنش میشه بستگی به بچه داره
دختر من الرژی داشت
تو شیردهی که ماهی عالیه
من رو بچه اول تا روز اول هرروز ماهی میخورم شیرم خیلی خیلی زیاد شده بود و قوی پسرمم یه عالمه تپلی شده بود
ماهی فوق العادست
سلام گلم ن عزیزم بخور عالیه بعدش چای نبات هم بخور سردیتون نشه نوش جونتون
من که میخورم
بله میشه ماهی خورد من از دکتر اطفال پرسیدم گفت مشکلی نیست
سلام
پسرم امروز ۱۸ روزه ست روز اول شنوایی سنجی گفت گوش بچه ام مایع جذب نشده پونزده روزگی هم دوباره بردم گفت مایع جذب نشده ده روز بعد دوباره بیار که عصب گوشش چک بشه دارم میمبرم از استرس تو رو خدا راهنمایی ام کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.