بلاخره نامه سزارینمو گرفتم واسه ۱۹😍🤲🏻خدایا شکرت

۴ پاسخ

عععع باهمیم

به سلامتی
تو سونو ان تی چه تاریخی زایمان زده بود؟

به سلامتی زایمان کنی و بری خونه

به سلامتی عزیزممم ایشالله زایمان خوب و راحتی داری❤️🥰

سوال های مرتبط

مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی