۱۶ پاسخ

بریچ موند حالا؟ زایمانت چطور شد

از درد طبیعی میترسم

خدا کنه نچرخه🥺

منم بچم بریچه ولی دکتر بهم گفت ۱۸ هم بیا اگه نچرخید سزارین میکنم

من امروز واسه سلامت جنین رفته بود گفت بریج وزن ۱۱۰۰ خوبه ب نظرتون؟

مال منم بریچ بود کلا تا اینکه ۲۹ هفته رفتم سونو سفالیک شده بود☹️😩😭هرچی هم بشه بازم سزارین احتیاری میکنم هرجور شدع سزارین من نمیتونم میترسم طبیعی

بریچ یعنی میچرخه عزیزان؟

رو به قبله فقط دعا کن😅

رمز بریچ بودنشو بگو‌ اول 😂😂

پیاده روی زیاد نکن

هیچی باید توکل کنی فقط

نمیدونم من کاری نکردم ولی بریچ موند😂😂

خخحخ دقیقا سوال منم هست که بریچ بمونه

حرکاتشو کجا حس میکنی؟

وای منم سونورفتم خداخدامیکردم بریچ باشه ولی نبود 😭

اول بهم بگو چیکار کردی که بریچ شد😂

سوال های مرتبط