سلام بچه ها یسنا ریختن ؟ اومده براتون ؟

۸ پاسخ

برا منم نریختن

به احتمال زیاد ۱۵ بریزن برای نیمه شعبان

برا بچه منم دادن الان نمیدن دلیلش چیه اخه .

برام نیومد

همیشه واسه پسرم میریختن الان چرانریختن

اره شارژ شده

گفتن ک ریختن

ازکجاباید فهمید؟مبلغش چه قدر؟

سوال های مرتبط

مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی