۹ پاسخ

خوشبحالتون اصلا حوصله این کارارو ندارم پسرمم دو دیقه زمین نمیمونه ک کاری کنم هر روز ی وعده غذا بپزم هنر کردم

من همین مدل رو تو 3 ماهگی گرفتم

خدا حفظش کنه آقا مهراد ❤️😍😘

آفرین خوشگله منم همین مدلو گرفتم
مبارکش باشه عزیزم

منکه اصلا حوصله اینجور عکس گرفتنا رو ندارم🤭🤭

من اصن حوصله اینکارا رو ندارم همون ماه اول اونم ابجیم گرفت،نه که حوصله نداشته باشما،ذوقشو ندارم

خداحفظش کنه گلم.❤️❤️❤️من ن پسر اولم ن دومی نتونستم این عکسارو بگیرم فقط عکسای گوشیو برا پسر اولم تو آلبوم چاپ کردم از سونو تا 7ماهگی.اینم حالا منتظر فرصتم...واقعا نمیذارن ب هیچ کاری برسم

ای ننه شلوارشو‌ببین

🎉❤🥰

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱ سالگی
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی
مامان delsa👼 مامان delsa👼 ۷ ماهگی
مامان مهوا 🥰♥️ مامان مهوا 🥰♥️ ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۶ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی