نوش جون
منم کاچی میذارم ولی کاچی ما این شکلی نیست
میشه دستورشوبدی
دستورش میگین؟
به منم یاد میدی خیلی دوس دارم
نوش جان
عاشقشم،،،نوش جان
کاچی چجوری درست میشه
نوش جان منم درست میکنم هروقت خودم ودخترم پریود میشیم تقریبا یه هفته هست یکروز در میون درست میکنم من یکم بیشتر آرد رو تفت میدم .
منم میخوام توروخدا🥺🥺🥺🥺
ما فقط بعد زایمان کاچی میخوریم این مدل ک شما درست میکنی احتمالا خوشمزه اس ولی ما با روغن گوسفندی و انواع اقسام ادویه ها درست میکنم که بد مزه میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.