خانما آب هویج میدین به بچه هاتون؟ مجازه؟

تصویر
۵ پاسخ

بله اگه حساسیت نداشته باشه و اسهال نشه مشکلی نداره
من به دخترم می‌دم هرازگاهی ۳۰ سی سی

دیروز منگ میخواستم یکم زدم هوش مصنوعی گفت کم در حد اولش ۱ ۲ قاشق بعد تا ۳۰ لی ۶۰ تا . پسرم کلا چند قلوپ خورد

به دخترم میدم گاهی اسهال میشه

من میدم با بستنی

ی بار دادم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی