کنار نافم ( یکم پایین تر ) تیر میکشه و ول میکنه خطرناکه یا طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

دراز که میکشی بهتر میشی؟

آره عزیزم بچه داره جا باز می‌کنه

طبیعیه عزیزم استراحت کن خوب میشی منم خیلی کمرم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری