این ای یو دی گزاشتم دکتر گف برزیلیه رو دست نداره کسی گذاشته؟

تصویر
۸ پاسخ

پیش کدوم دکتر گذاشتی ؟!

از دکتر نپرسیدی که جلوگیریم بازم باید بکنی یا دیگه نمیخواد چیزی نپرسیدی؟

غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۳۰۰ مادر .🫂💕
@food_babyy

منم آیودی گذاشتم روم افتاده خداروشکر ولی منو خیلی چاق کرده اعصابم خورده

هزینشو میگی خانومی.

میشه بگی چقد هزینه دادی

هزینش چقدر شد

وقتی برات گذاشت درد داش؟

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی